مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل در پارس ارتباط لوتوس


تعمیرات دستگاه های الکترونیکی امروزه یکی از شیرین ترین مشاغل بوده و هم از دسته پر درآمدترین ها می باشد ، خصوصاً اگردستگاهی باشد که پر استفاده باشد.

در دنیای امروز ارتباطات و تبادل اطلاعات از مهمترین و غیر قابل انکارترین مسائل است. به همین دلیل و با توجه به پیشرفت فناوری که در زمان حال شاهد آن هستیم ابزارها و دستگاه هایی را شاهد هستیم که میتوانیم با استفاده ازآن ها به همه جای دنیای خودمان دسترسی داشته باشیم. یکی از این ابزارها تلفن همراه است که کاربردهای تلفن های همراه دیگر فراتر از اینی است که آن را فقط یک تلفن قابل حمل بدانیم.

 پارس ارتباط لوتوس این افتخار را دارد که تخصصی ترین دوره های تعمیرات موبایل را به شما ارائه دهد. مهم نیس در زمینه تعمیرات موبایل تا چه حد دانش و اطلاعات داشته باشید، با ثبت نام در دوره های ما می توانید مهارت لازم را به دست آورید. تعمیرات موبایل در دو سطح مقدماتی و پیشرفته آموزش داده می شود، سطح مقدماتی برای افراد مبتدی می باشد که هیچ پیش زمینه در رابطه با تعمیرات موبایل ندارند و سطح تخصصی برای افرادی است که دوره های مقدماتی را گذرانده اند.





آشنایی باUIF

آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل ، موبایل دارای یک برد است. برد از دو قسمت تشکیل شده است . یک قسمت آن ها مادر برد و دیگری UIF است که بر روی UIF اصولا ااز میکروفون (کپسول دهنی) وکی پد keypad (شماره گیر),

بازر و LED و یا همان دیود نورانی و گاهی مواقع نظیر دیود و خازن و ترانزیستورهای مربوط به LED و یا قسمت صوتی و همینطور کلید پاور (Power-switch) قرار گرفته است.

اصولا U.I.F بعنوان واسط بین برد اصلی و LCD کار کرده که می تواند به طور یک طلق نازک با رابط کربنی است که از یک طرف به LCD وصل شده می باشد و از یک طرف دیگر به سوکتی که بر روی برد اصلی متصل شده ارتباط را برقرار میکند .

 یا UIF می تواند به طور یک مدار چاپی دورو باشد که یکروی آن به LCD متصل شده و طرفی دیگر آن روی کانکتور (پایه های ارتباط دهنده ) بر روی برد اصلی وصل می شود که معمولا در گوشی های نوکیا ،مانند 5110 از این نوع UIF استفاده می گردد. در صورتیکه قطعه ای از UIF خراب شود میتوانیم آن قطعه را تعویض کنیم.

مثلا کپسول گوشي که رويUIF لحيم شده، به وسيله هويه نوک تيز و سيم قلع کش با قطر 1mm قابل تعويض است.ولي اگر به صورت طلقي باشد، لايه کربني آن قطع مي شود. بنابراين بهتر است تعويض گردد. همچنين در صورتيکه LCD به صورت چسبي به UIF متصل شده باشد، اگر اتصال آن خوب برقرار نشود بايد آن را اتو بزنيم. ودر صورت درست نشدن بايد آن را که همراه LCD است تعويض نماييم.


بخشی از سرفصل های تعمیرات سخت افزاری موبایل در دوره های آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تست و عیب یابی قطعات الکترونیک گوشی

تست و عیب یابی قطعات الکترونیک موجود در سخت افزار موبایل بسیار مهم است بطوری که می توان گفت تعمیرکاری که این دانش را نداشته باشد به قطعیت می توان گفت قادر به تعمیر گوشی موبایل نخواهد بود.

 

آموزش تعویض LCD، سوکت شارژ، هارد 

موبایل از قسمت های سخت افزاری مختلفی تشکیل شده که هر کدام از آنها معمولا قابل تعمیر و تعویض هستند از جمله آنها می توان به تعویض تاچ و ال سی دی موبایل اشاره کرد که معمولا بیشتر بدلیل وارد آمدن ضربه به آن می شکنند و سوکت ها نیز بدلیل استفاده زیاد و نادرست از آنها گاها نیاز به تعویض دارند. ما در دوره های آموزشی تعمیرات تخصصی موبایل تمامی این مشکلات را توضیح داده و به شما آموزش میدهیم که چگونه ای مشکلات را حل نمایید.

 

آموزش شابلون زدن، پایه سازی و تعویض تخصصی قطعات الکترونیکی موبایل

برای تعویض برخی قطعات حساس بر روی برد موبایل از شابلون زدن و پایه سازی استفاده می شود این آموزش ها به صورت عملی به کارآموزان ارائه خواهند شد.

 

آموزش تعمیرات گوشی های لمسی، دکمه ای

امروزه گوشی های موبایل لمسی بیشترین کاربرد را نسبت به گوشی های دکمه ای دارند از این رو این هدف ما است تا تعمیرات جدیدترین گوشی ها و بروزترین آنها را به کارآموزان انتقال دهد و در کنار آنها به آموزش تعمیر موبایل های قدیمی نیز پرداخته خواهد شد.


تعمیرات نرم افزاری موبایل

دوره ی آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل شامل آموزش تمام سرفصل های مربوط به تعمیرات نرم افزاری موبایل در انواع برندهای متفاوت می باشد. در دوره آموزش تعمیرات موبایل مباحثی از جمله: ترمیم بوت، آنلاک شبکه، تغییر زبان گوشی، روت کردن گوشی، فلش کردن، سریال زدن، نصب برنامه های کاربردی و .... به کارآموز آموزش داده می شود.

 

یکی دیگر از آموزش تعمیرات تخصصی موبایل که توسط متخصصین ما ارائه می شود مربوط به کار با باکس تعمیرات موبایل در انواع برندهای متفاوت آن ها می باشد. کارآموزان با استفاده از آموزش باکس تعمیرات موبایل می توانند اقدام به عیب یابی و رفع ارورهای موبایل در انواع برندها کنند.




بخشی از سرفصل های تعمیرات نرم افزاری موبایل در دوره های آموزش تعمیرات موبایل

·        آموزش آنلاک کردن شبکه گوشی on lock

·        آموزش تنظیمات کارخانه موبایل

·        آموزش شناخت انواع باکس های نرم افزاری و تعمیرات آن

·        آموزش نحوه فلش کردن انواع گوشی ها و تعمیرات آن ها

·        آموزش بکاپ گیری

·        آموزش ساخت اپل آیدی و ست کردن آن روی موبایل

·        آموزش نصب گیم و اپلیکیشن های انواع گوشی های موبایل


ابزارهای مورد نیاز شما برای تعمیرات موبایل کدام اند؟

برای شروع کار و داشتن تجهیزات اولیه شما نیاز به دستگاه هیتر هوای گرم، هویه گوت، پنس، مولتی متر وکتور، قلع کش گوت ، منبع تغذیه ۳ آمپر، ست پیچ گوشتی، پمپ باد و دستگاه سپراتور و لوپ نیاز دارید. این وسایل ابزار اولیه هستند که برای شروع مقدماتی شما به آنها حتما نیاز درید. پس از گذراندن تمامی دوره ها شما قطعا به لوازم بیشتری نیاز پیدا خواهید کرد.

برای تعمیرات نرم افزاری نیازی نیست که شما تمامی باکس ها را تهیه کنید، فقط نیاز است که 4 تا باکس اصلی، باکس ایزی جیتگ،‌ باکس زد تری ایکس و اختاپوس و باکس جی سی پرو را داشته باشید.


چرا لازم است که در دوره های آموزشی تعمیر موبایل شرکت کنید؟

هر چقدر که در کلاس‌های آموزش تعمیرات موبایل شرکت کنید به همان اندازه تخصص بیشتری در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل به دست می آورید و در آینده درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. شرکت در دوره ی آموزش تعمیرات موبایل در کرج بهترین سرمایه گذاری برای کار شما در آینده در این زمینه است که می توانید انجام بدهید، آموزش تعمیرات تخصصی موبایل را می توانید خود به عنوان مربی آموزشی سپری نموده و یا به عنوان صاحب کسب و کار در آن شرکت کنید.

آموزش تعمیر موبایل برای افرادی که تصمیم دارند در این زمینه فعالیت کنند مهم است. رشد فناوری های امروزی باعث شده تا آموزش تعمیرات موبایل به عنوان یک حرفه شناخته شود و امروزه تعداد فروشگاه ها و مراکز تعمیرات موبایل نیز رو به گسترش است. با کمی دقت متوجه میشویم که ضرورت آموزش تعمیرات موبایل بیش از هر زمان دیگری احساس می شود تا بتواند شما را صاحب کسب و کار خود کند.





آموزش تعمیرات تخصصی موبایل

شامل آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ، آموزش تعمیرات موبایل نوکیا، آموزش تعمیرات موبایل آیفون، آموزش تعمیرات موبایل سونی، آموزش تعمیرات موبایل هواوی آموزش تعمیرات موبایل ال جی، آموزش تعمیرات موبایل اچ تی سی، آموزش تعمیرات موبایل بلک بری، آموزش تعمیرات موبایل سونی و گوشی های دیگر موجود در بازار ایران میباشد.

گاها دیده و شنیده ایم کاربران گوشی های سامسونگ با مشکلات سخت افزاری دست و پنجه نرم می کنند و نمی دانند که با چه روشی می توانند گوشی سامسونگ خود را عیب یابی کنند. در واقع این مشکلات به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در مورد گوشی سامسونگ و نحوه عیب یابی آن ها می باشد. برای اینکه بتوانید گوشی های موبایل را به سادگی تعمیر کنید باید دوره های آموزشی تعمیرات موبایل را گذرانده باشید.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده