مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» علت داغ شدن گوشی سامسونگ a51 چیست؟

علت داغ شدن گوشی سامسونگ a51 چیست؟

یکی از گوشی‌های محبوب میان‌ردهٔ موجود در بازار جهانی، گوشی A51 سامسونگ است.

 این گوشی تلفن همراه به عقیدهٔ کارشناسان دنیای موبایل و تکنولوژی، ارتقا یافتهٔ گوشی A51 ساختهٔ شرکت پیشرو در دنیای تکنولوژی و اندروید، سامسونگ است و به‌ مراتب امکانات ویژه ‌تری در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اما این شایستگی ها هیچ کدام ضامن این امر نیستند که خریداران این دستگاه موبایل، مشکلاتی تحت مضمون خرابی گوشی A51 سامسونگ را نداشته باشند و هیچ وقت برای تعمیرات به مراکز تخصصی تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه نکنند. 


علت داغ شدن گوشی سامسونگ a51

·        اشکال در باتری گوشی و شارژر

در مواقعی گوشی در حال پردازش سنگین نیست اما بازهم گوشی داغ می‌کند. از دلایل این موضوع می‌توان به باتری گوشی اشاره کرد. استفاده از باتری غیر اورجینال می‌تواند باعث ایجاد چنین مشکلاتی شود. اگر باتری گوشی شما باطری اورجینال می‌باشد در صورت داغ شدن موبایل سامسونگ احتمال خراب آن باتری وجود دارد. شارژرهای نامناسب و باتری‌های غیر اصل می‌توانند منجر به ایجاد چنین مشکلاتی شود. اگر گوشی شما با شارژ نامناسب شارژ شود و با مدام در برق باشد احتمال آسیب به آن بالا می‌رود. برای جلوگیری از داغ شدن موبایل حتماً از شارژرهای اصل و باتری‌های مرغوب استفاده کنید.

 

·        داغ شدن موبایل سامسونگ به دلیل اجرای بازی‌های سنگین

از عوامل داغ شدن موبایل سامسونگ اجرای بازی‌های سنگین درگوشی است. اجرای بازی مانند اجرای برنامه‌های سنگین باعث داغ شدن گوشی می‌شود. هنگام نصب و اجرای بازی حجم بالایی از منابع گوشی اشغال می‌شود. با اشغال منابع گوشی حرارت زیادی ایجاد می‌شود. به‌خصوص اگر سخت‌افزار گوشی برای اجرای بازی ضعیف باشد این موضوع بر داغ شدن گوشی اثر بیشتر می‌گذارد.

نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام مطلب مرتبط نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام

 

·        استفاده از کیس‌های بسته و ضخیم

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات ما استفاده از کیس‌هایی بسته و ضخیم می‌باشد. تقریباً هر کیسی که از پلاستیک ساخته شده باشد و یا درصد بالایی از آن را در خود جای دهد چنین مسئله‌ای را به‌صورت اکید به وجود می‌آورد؛ اساس کار پلاستیک این است، گرما در داخل، سرما در بیرون.

به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم از قاب‌هایی مناسب استفاده کنید و مخصوصاً در روزهای گرم از آن‌ها استفاده نکنید. فرض کنید خودتان در گرمای تابستان مجبورید یک کت چرم به تن کنید. تلفن همراه که زبان ندارد!


جلوگیری از داغ کردن گوشی سامسونگ

·        حالت صرفه‌جویی در باتری (Power saving)

برای کنترل یا جلوگیری از گرم‌شدن سیستم روی تراشه (SoC) مطمئن شوید که در حال انجام‌دادن بازی‌های سنگین یا تماشای ویدئو به مدت طولانی نیستید، در حال استفاده از وظایف چندمنظوره یا اپلیکیشن‌هایی که نیاز به پردازش زیاد دارند نیستید، از استفاده طولانی بلوتوث خودداری کنید و برای ارسال فایل‌های سنگین از وای‌فای استفاده کنید. به طور کلی تا جای ممکن از کارهایی که نیاز به پردازش زیاد دارند خودداری کنید تا گوشی خنک باقی بماند. در نهایت باید گفت که همیشه از به‌روزرسانی نرم‌افزارهای گوشی و سیستم خود مطمئن شوید.علت داغ شدن گوشی سامسونگ a51 چیست؟

 

·        روشنایی صفحه‌نمایش را کم کنید

بخش اعظمی از شارژ باتری صرف تأمین انرژی برای روشنایی صفحه‌نمایش می‌شود. به همین خاطر در مواقعی که در محیط‌های بیرون هستید، برای خنک‌کردن گوشی، سعی کنید تا حد ممکن روشنایی صفحه‌نمایش گوشی را کاهش دهید.

 

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل در سرتاسر ایران و همینطور برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تعمیرات موبایل با همکاران ما در تماس باشید.

  پانوشت: برای خرید انواع آی سی، هارد b309 ( آی سی هارد b309) به فروشگاه آی سی ما مراجعه نمایید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده