بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تعمیر موبایل ال جی

تعمیر موبایل ال جی



مشکلاتی مثل کرش کردن، هنگ کردن های مداوم و مکرر، کاهش سرعت اجرای برنامه ها، پاک شدن اطلاعات، خالی شدن باتری، خاموش شدن ناگهانی گوشی، روشن نشدن، شارژ نشدن، کار نکردن تاچ یا ایراد در این بخش، سیاه شدن نمایشگر، از کار افتادن بلندگو، کاهش سرعت شارژ، نصب نشدن برنامه ها و … که منشأ آنها را نمی دانید، باید توسط کارشناسان تعمیرات موبایل ال جی بررسی و ترمیم شوند. تعمیر موبایل ال جی یا هر برند دیگری در این شرایط، نیاز به بررسی دقیق تمامی اجزای دستگاه و بخش های نرم افزاری آن را دارد.


تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد موبایل ال جی

یکی از مهم‌ترین قطعات هر موبایلی هارد آن است چراکه تمامی داده‌ها و اطلاعات کاربر در هارد گوشی یا بهتر است بگوییم حافظه داخلی آن ذخیره می‌شوند. از آن‌جایی که هارد گوشی از اجزاء مکانیکی تشکیل شده است در برابر ضربه آسیب‌پذیر می‌باشد. با این وجود وارد شدن فشار و ضربه سنگین به موبایل ال جی موجب خراب شدن هارد این دستگاه و از همه مهم‌تر به خطر افتادن اطلاعات آن می‌شود.

مطمئناً از خودتان می‌پرسید که چطور باید بفهمید هارد موبایل ال جی خراب شده است؟ زمانی که هارد این دستگاه آسیب می‌بیند، موبایل ال جی بوت نمی‌شود، دائماً هنگ می‌کند و ریستارت می‌شود. با این وجود اگر با هر یک از این مشکلات در گوشی ال جی مواجه شدید، بهتر است بدون کوچکترین دستکاری، عیب‌یابی و تعمیر هارد آن را به دست تکنسین‌های متخصص نمایندگی تعمیر موبایل ال جی بدهید.


تعویض گلس گوشی ال جی

باید تعویض گلس گوشی ال جی را با وسواس بیشتری انجام دهیم چرا که صفحه نمایش گوشی تنها راه ارتباطی کاربر و گوشی است. اگر با وارد شدن ضربات شدید به دستگاه شما، تاچ و ال سی دی همچنان سالم است، تعویض گلس گوشی LG می تواند گزینه مناسبی برای یک تعمیر و ترمیم حرفه ای باشد. این کار در واحد تعمیرات گوشی ال جی با استفاده از فناوری های نوین و مجهزترین دستگاه ها و چسب OCA انجام می‌شود و تضمین کیفیت را همراه خود دارد.

تعویض گلس گوشی ال جی به مراتب بسیار کم هزینه تر از تعویض ال سی دی است و این امکان را به شما می دهد که همچنان از ال سی دی اورجینال گوشی خود با همان کیفیت سابق استفاده کنید. البته اگر شرایط این تعویض را داشته باشید.


تعویض باتری گوشی ال جی

کارایی باتری ال جی به دلایل مختلفی ممکن است دچار مشکل شود که اصلی ترین علت آن به اتمام رسیدن طول عمر مفید باتری می باشد.

البته بجز تمام شدن عمر مفید باتری دلایل دیگری نیز مانند خیس شدن باتری, ضربه, شوک الکتریکی و مشکلات بورد گوشی ممکن است باعث خرابی باتری ال جی شود.


تعمیر و تعویض دوربین گوشی ال جی

توصیه می کنیم قبل از مراجعه برای تعویض یا تعمیر دوربین گوشی ال جی از تمیزی لنز دوربین و نصب آخرین ورژن برنامه و سیستم مطمئن باشید. چرا که در بسیاری از موارد مراجعه کاربران به مرکز مشکل با همین روش های ساده حل شده است.

تنظیمات صحیح دوربین را اجرا کنید. دوربین گوشی ال جی را در موقعیت های مختلف امتحان کنید. پس از اینکه آسیب شدید به دوربین گوشی LG برای شما اثبات شد برای ادامه مسیر حتما از یک مرکز معتبر کمک بخواهید؛ در غیر این صورت تبعات بدی دامن شما و گوشی تان را خواهد گرفت.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده