بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تعویض گلس ال سی دی آیفون

تعویض گلس ال سی دی آیفون


صفحه نمایش موبایل و تبلت شما در واقع مهمترین وظیفه را در عملکرد گوشی موبایل شما را بر عهده دارند در صورتی که بدون صفحه نمایش عملا گوشی موبایل شما از کار می‌افتد. به همین خاطر تعمیر سریع و تعویض گلس ال سی دی موبایل امری بسیار مهم و ضروری می باشد.

گلس ال سی دی از نظر مردم معمول به لایه ی پلاستیکی گفته می‌شود که به عنوان یکی از لوازم جانبی گوشی خریداری می کنند و بر روی صفحه نمایش موبایل آن را نصب می‌کنند تا از به وجود آمدن خط و خش و آسیب دیدگی صفحه نمایشگر گوشی موبایل جلوگیری کنند.


تعویض گلس ال سی دی موبایل در چه شرایطی مهم و ضروری است؟

تا به اینجا با عنوان و مفهوم اصلی گلس ال سی دی موبایل آشنا شدید. به نظر شما چه موقع نیاز به تعویض گلس ال سی دی می باشد؟ گاهی اوقات ممکن است فشار بسیار زیادی به گوشی وارد شود و یا گوشی از دست شما به زمین بیفتد. در این صورت وقتی موبایل را بر می دارید با یک نمایشگر ترک خورده یا شکسته مواجه خواهید شد. شما باید در این شرایط تاچ را امتحان کنید.

اگر تاچ گوشی آیفون شما به درستی کار می کرد و به محتوای گوشی دسترسی داشتید، یعنی آدم خوش شانسی هستید و خود ال سی دی آسیب ندیده است. در واقع گلس ال سی دی کارش را درست انجام داده و مانع از شکستن این قطعه شده است. حالا تنها کاری که باید انجام بدهید، تماس با نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج و تعویض گلس ال سی دی گوشی توسط تعمیکاران با تجربه در این مجموعه است.’


مزیت تعویض گلس ال سی دی موبایل آیفون چیست؟

مزیت تعویض گلس ال سی دی در این است که هزینه ی آن به مراتب کمتر از تعویض خود ال سی دی است و در زمان تعمیر، ال سی دی اورجینال گوشی خود شما تعویض نخواهد شد و دوباره شاهد همان کیفیت قبلی ال سی دی خود خواهید بود. تعویض گلس ال سی دی ایفون با تجهیزات مدرن و چسب OCA انجام می‌شود و در نهایت کیفیت ال سی دی گوشی به حالت اولیه باز خواهد گشت.

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات موبایل آیفون و برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده