بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» عدم آنتن دهی گوشی سامسونگ

عدم آنتن دهی گوشی سامسونگ


ایرادات مربوط به آنتن دهی موبایل، به شکل های مختلفی ایجاد می شوند و هریک دلایل خاصی دارند. مثلا آنتن دهی لحظه ای، به عنوان یکی از رایج ترین این ایرادات، معمولا ناشی از خرابی کانکتورهای شبکه است. همچنین آنتن دهی ظاهری یا آنتن دهی کاذب هم یکی دیگر از مواردی است که برقراری و دریافت تماس را مختل می کند.

این شرایط گوشی شما به ظاهر آنتن دارد ولی نه می توان با آن تماس برقرار کرد و نه می توان شماره ای گرفت. وضعیت بدون آنتن گوشی یا حالت Offline هم به این صورت است که دسترسی به منو امکان پذیر بوده و می توان با آن کار کرد، اما تماس برقرار نمی شود.

در این حالت ممکن است خود کاربر به اشتباه، حالت پرواز را در منوی اعلان ها روشن کرده باشد. همچنین اگر زمانی که سیمکارت داخل گوشی شماست عبارت Searching را در نمایشگر دیدید، احتمالا تنظیمات ساعت و تاریخ گوشی تان به هم ریخته است. علت نمایش No service هم به عنوان یکی دیگر از مشکلات آنتن دهی گوشی سامسونگ، از دسترس خارج شدن شبکه اپراتور است.


گوشی را restart کنید

گاهی برای حل مشکلات آنتن دهی موبایل سامسونگ تنها به یک ری استارت ساده نیاز دارید. دستگاه را خاموش کنید و یک دقیقه منتظر بمانید و سپس آن را روشن کنید.


گوشی را به حالت پرواز ببرید و بعد از سی ثانیه آن را از حالت پرواز خارج سازید.

بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند عنوان کرده اند که هنگام مواجهه با مشکل آنتن گوشی تنها با بردن گوشی به مد پرواز (Airplane Mode) توانسته اند مشکل آنتن گوشی را حل کنند. برای آن که بتوانید یک گوشی اندرویدی را به مد پرواز ببرید، می توانید صفحه ی نوتیفیکیشن های گوشی را به سمت پایین بکشید و به دنبال آیکون Airplane بگردید.


چک کردن سیم کارت

گاهی اوقات قرار گیری نادرست سیم کارت در گوشی میتواند به مشکلاتی در ارتباط با شناسایی سیم کارت دامن بزند. با باز کردن اسلات گوشی و قرار دادن مجدد سیم کارت میتوانید این مشکل را برطرف کنید. اگر همچنان مشکل شناسایی سیم کارت را مشاهده کردید لازم است اقدام نهایی را به عمل آورید.


ریست فکتوری گوشی به عنوان آخرین راه حل

آخرین ترفند برای رفع مشکلات آنتن دهی موبایل ایسوس و هرنوع گوشی یا تبلت دیگری، ریست فکتوری است. بازگردانی گوشی به تنظیمات کارخانه هم جزء روشهای کاربردی تعمیرات موبایل است که البته به عنوان آخرین راه حل نرم افزاری انجام می شود. یعنی وقتی هیچ روشی جوابگو نبود، تنظیمات گوشی به حالت کارخانه یا پیش فرض بازنشانی می شود تا مشکلات و ناهماهنگی های نرم افزاری آن از بین بروند. پیش از انجام این کار، حتما از اطلاعاتی که برایتان مهم هستند، بکاپ یا نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اگر با روش های گفته شده در بالا مشکل گوشی شما حل نشد بهتر است به مراکز تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه نمایید تا کارشناسان متخصص گوشی شما را عیب یابی و تعمیر کنند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده